خواندنی ها و دیدنی های رضا و بروبچ

بیست

عکسی از دختر ۲ متری ورزش ایران !مهسا تقدمی بازیکن بسکتبال تیم منتخب مشهد با ۱۹۹ سانتی متر قد در واقع بلند قامت دختر ورزشکار ایرانیست که به طور رسمی ورزش می کند و شناخته شده. این بازیکن بلند قامت بسکتبال را در این عکس در میان هم تیمی هایش مشاهده می کنیم. با وجود اینکه در این عکس کاملا خم شده اما باز هم از سایر هم بازیانش در تیم بسکتبال با قدی کاملا بلند تر مشهود است.

 

بیست

عکس: نتیجه نیامدن استاد به کلاس!

 

بیست

خوابیدن زرافه را دیده بودید؟

بیست

زرافه یک جانور آفریقایی پستاندار دارای پنجه و سم از سردهٔ زرافگان، بلندقدترین حیوان زمین و بزرگترین نشخوارکننده‌است. به این جانور شتر گاو پلنگ نیز می‌گویند. زرافه ویژگی‌های خاصی دارد برای مثال سر و گردن دراز این جانور بسیار خاص است. نشخوار کنندگان خواب بسیار کمی دارند. این ممکن است به این علت باشد که آنها به طور مداوم هشیار و گوش به زنگ شکارچیان هستند و یا اینکه به دلیل ساختار زیستی خود نیاز به یک چرخه تقریبا مداوم خوردن و نشخوار کردن، دارند.

 

بیست

مهمان ناخوانده مدرسه دخترانه

بیست

مهمان ناخوانده مدرسه دخترانه یک کامیون بدون راننده بود که با شکستن دیوار به داخل حیاط رفت. اگر دختران دانش‌آموز در این ساعت در مدرسه حضور داشتند و منتظر زنگ کلاس درس بودند شاید حادثه‌ای ناگوار رخ می‌داد. ساعت ۷ صبح شنبه ۲۷ مهرماه سال جاری در شهرکرد حادثه‌ای باور نکردنی رخ داد.صدای برخورد یک کامیون به دیوار مدرسه‌ دبیرستان دخترانه همه را از خانه‌هایشان به بیرون کشاند

 

بیست

عکس: مراسم عروسی در پنجاه سال پیش

بیست

میلیون ریال چک در وجه گاو!!

بیست

یه روز آقایی چکی آورد که متنش این بود: مبلغ نود و هشت میلیون ریال در وجه گاو! آورنده چک را رسما در متن چک ، گاو خطاب کرده بود. بعد که از طرف پرسیدیم متوجه شدیم هم کسی که چک را نوشته و هم کسی که گرفته بود فکر می کرده عبارت “در وجه” به این معناست که چک بابت خرید و فروش چی نوشته شده! قیافه طرف دیدن داشت وقتی متوجه شد که مفهومش چیه …یکی از دوستان به شوخی می گفت: این چک در وجه گاو صادر شده. گاو هم که امضاء نداره. ببره سم گاو را با استامپ جوهری کنه بزنه پشت چک تا قابل نقد کردن باشه!!

 

بیست

دختر و پسر مرحوم حسین پناهی

بیست

نهمین سالگرد درگذشت حسین پناهی بازیگر و شاعر شنبه ۲۷ مهر ماه با عنوان «گل بی منت بارون» با حضور خانواده این هنرمند فقید و جمعی از چهره ها و علاقمندان این هنرمند در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد

 

بیست

 

لباس پردار عجیب نیوشا ضیغمی

 

بیست

 

نیوشا ضبغمی هم، طی مراسمی، کلینیک زیبایی راه انداخت.

 

بیست

 

در این مراسم، چهره های هنری و رسانه ای حضور داشتند که از میان آن ها می توان به محمدرضا شریفی نیا، سید علی ضیاء، آنا نعمتی، بهنوش بختیاری، رضا رویگری، دانیال عبادی، کمند امیرسلیمانی و… اشاره کرد.

 

بیست

 

ظاهرا، همسر خانم ضیغمی جراح است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392 | 9:56 | نویسنده : رضا و بروبچ |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.